شرح نرم افزار های مرجع طب سنتی

با تحقیق و اقتباس از مراجع خطی و غیر خطی

شرح نرم افزار های مرجع طب سنتی

با تحقیق و اقتباس از مراجع خطی و غیر خطی

نرم افزار قرابادین کبیر بخش اوزان

فهرست بخش اوزان در ذیل آمده شرح کامل خطی آن باامکان جستجو در نرم افزار

موجود است با تلفن 09123382295 تماس حاصل فرمائید .


مقدمه اوزان

قیراط

دانق

درهم

مثقال

ذینار

مدبع

صاع

قنطار

عین الدیک

ماشه

 انه پنح

وانه دوپیه سکه

تانک

توله

  مهر

پیشه عالم

من عالم

 ارز

مثقال صیرفی

ورتی

سیر

پنج نار

من تبریز

نیم من تبریزی

یک چهار

پنجاه

سیه

پانزده

ابولو وابولس

 ادویه وابوقیوس

 استار

 اکسوفافن

 اوقیه

ابولات

اونقوش

باقلااسکندریه

باقلامصریه

بردارصغیر

جرجروجرجیر

جربونه شامیه

جوح

جوزه

جوزه بنطیه

جوزه منکیه

 حامای صغیر

خرمه

خرنوب

خرنوب شامیه

دانق

درخمی

درهم

درهم تام

سامونا

سکرجه

سکرجه کبیره

شعیره

صدفه کبیره

صدفه صغیره

صدفه

طسوج

غرامی

فلنجاریک

فوطیل

قواشوس

قیاما

مراشوس

کف

کناش

ملعقه

مسطرون

من اسکندرانی

 ناطل ونیطل

نواة

وسیعون

هامین

یمیناسه

ابریق

طالیقون

انطالیقی

دماع

قسط

 قسط انطالیقی

ازکیل

قوطولی

کیلچه

کیله

مشربه

مکوک

من مکی

من رومی

من مصری

من اسکندرانی

من قطری

تحویل درهم

تحویل مثقال

 تحویل مادون

تحویل مادون مثقال

 تحویل اوزان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد